Indahnya Bahasa Warisan Budaya Kita

Monday 3 December 2012

Selamat Datang ke Blog Saya














    
    Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. Ini ialah blog pertama saya.Tidak pernah termimpi untuk saya membina sebuah blog sebelum ini kerana saya rasa ia sukar sekali. Terima kasih kepada KRT3013 kerana tanpanya mungkin saya tidak kisah langsung bagaimana hendak membina blog.  Walau bagaimanapun, syukur Alhamdulillah akhirnya terpapar juga blog yang saya kira cukup memadai setakat ini.  Terima kasih kepada para sahabat yang sudi membantu saya. Terima kasih juga kepada sesiapa yang sudi memberi komen untuk penambahbaikan. Kini, saya sudah mula melangkah ke alam blog, seronok rasanya! Saya akan belajar dan terus belajar untuk menimba lagi ilmu blog.                                  
                                                            Terima Kasih
           
               Indahnya Bahasa 
                 Warisan Budaya       
           Kita




No comments:

Post a Comment